środa, 28 października 2015

KRASICZYN, powiat przemyski, województwo podkarpackie

Zamek w Krasiczynie – zamek wybudowany w stylu renesansowo-manierystycznym, pierwotnie zbudowany na przełomie XVI i XVII w. Budowę zamku rozpoczął Stanisław Krasicki. Charakterystyczne dla niego są cztery odmienne wieże narożne: Boska, Papieska, Królewska i Szlachecka. Zamek jest otoczony parkiem.
Źródło: Wikipedia, 27.10.2015








 Kartka od Weroniki- werciarad w ramach S-RR 2 Kartka z preferencji
www.postcrossing-forum.pl

3 komentarze:

Pasażerka pisze...

do Krasiczyna mam niedaleko ze Stalowej, ale jakoś nigdy nie miałam okazji tam pojechać. zawsze coś stawało na drodze a teraz to już w ogóle mogę pomarzyć o wizycie tam... a kartkę mam taką samą :)

Kinga On Tour pisze...

Pocztówkę z Krasiczyna mam, ale tylko jedną. Przejeżdżałam w tym roku przez Krasiczyn, jednak nie zatrzymałam się w tej miejscowości, bo byłam ograniczona czasowo, a wybrałam Sanok zamiast Krasiczyna. Kiedyś pewnie nadrobię :)

werciarad pisze...

Jakiś miesiąc temu po latach odwiedziłam Krasiczyn. Jak zwykle jest tam pięknie. Kto jeszcze nie był - polecam ;)